Leap24 snellaadstation in Badhoevedorp
Tarief

Prijsdoorbraak bij LEAP24: snelladen voor 37 cent per kWh

LEAP24 blijft innoveren om de overstap naar emissievrije mobiliteit zo toegankelijk mogelijk te maken voor ondernemers. Het snellaadstationbedrijf bedrijf kondigt daarom een prijsverlaging van 24 procent aan, waardoor snelladen bij LEAP24 nog aantrekkelijker wordt. 

Nu 29 Nederlandse steden vanaf 2025 zero-emissiezones invoeren, stijgt de vraag naar (snel)laden voor bedrijfsvoertuigen exponentieel. Om aan deze behoefte te voldoen bouwt LEAP24 op bedrijventerreinen en strategische stadslocaties een netwerk van snellaadstations.

Sinds hun oprichting in 2021 hebben oprichters Pelle Schlichting en Ferry Bosgra één duidelijk doel voor ogen: de transitie naar schone mobiliteit zo eenvoudig mogelijk maken. “We proberen een stabiel laadnetwerk te realiseren, zodat ondernemingen op elk moment laadzekerheid hebben”, vertelt Schlichting. “Onze ambitie is om het basisnetwerk voor laadstations in heel Noordwest-Europa te verzorgen.” Recent opende LEAP24 hun eerste locatie in Duitsland en binnenkort volgt Groot-Brittannië.

Vlijmscherp tarief

Het tarief van 0,48 euro exclusief BTW per kWh voor snelladen op alle Nederlandse locaties is al een geweldige deal. Voor vaste klanten en grootverbruikers heeft LEAP24 de partnerpas. Met deze laadpas ontvangen klanten 24 procent korting op elke laadsessie, wat neerkomt op slechts 37 cent exclusief BTW per kWh.

Daarnaast levert LEAP24 ook maatwerk en persoonlijke begeleiding, om ervoor te zorgen dat de laadervaring perfect aansluit bij de bedrijfsbehoeften. Hun transparante facturatie zonder verborgen kosten geeft volledige controle over de laadkosten. Bovendien krijgen klanten toegang tot meer dan 500.000 openbare laadpunten in heel Europa en biedt LEAP24 advies om de elektrische vloot te optimaliseren.

Schlichting merkt op dat LEAP24 veel terugkerende klanten heeft. Dit zijn volgens hem vaak bedrijven die wachten op verzwaring van van de netaansluiting of slechts een deel van hun vloot op het eigen terrein kunnen opladen. “We ondersteunen de total costs of ownership van het voertuig”, aldus Schlichting. “Niet alleen in gemak, maar ook in de prijszetting.”

Ruime opzet

De snellaadstations zijn ruim opgezet, waardoor ze geschikt zijn voor alle formaten bestel en vrachtauto’s. “Bijna niemand kan honderd procent van het eigen wagenpark opladen op het eigen bedrijfsterrein. Bedrijven hebben verschillende uitgangspunten, zoals beperkte parkeerplekken of de noodzaak van een zwaardere netaansluiting. In al die gevallen is het openbaar aanvullen van de laadbehoefte essentieel. Daar hebben wij onze locaties voor gemaakt.”

LEAP24 ziet vaak verrassende toepassingen van hun snellaadstations. “We worden vaak gebruikt voor voertuigen die dubbele shifts maken. Die laden ’s nachts bij het eigen bedrijf en rond de lunch bij ons, zodat ze de tweede dienst kunnen voltooien. Het is een efficiente manier om voertuigen optimaal in te zetten en kosten te verlagen.”

Tot slot is Schlichting optimistisch over de laadpaalinfrastructuur voor emissieloze stadslogistiek. “We hebben nog zo’n 3,5 jaar de tijd. LEAP24 bouwt één snellaadstation per maand in Nederland en waar nodig werken we met batterijen.”

Onderwerpen: ,

Auteur: LEAP24

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Prijsdoorbraak bij LEAP24: snelladen voor 37 cent per kWh | TaxiPro
Leap24 snellaadstation in Badhoevedorp
Tarief

Prijsdoorbraak bij LEAP24: snelladen voor 37 cent per kWh

LEAP24 blijft innoveren om de overstap naar emissievrije mobiliteit zo toegankelijk mogelijk te maken voor ondernemers. Het snellaadstationbedrijf bedrijf kondigt daarom een prijsverlaging van 24 procent aan, waardoor snelladen bij LEAP24 nog aantrekkelijker wordt. 

Nu 29 Nederlandse steden vanaf 2025 zero-emissiezones invoeren, stijgt de vraag naar (snel)laden voor bedrijfsvoertuigen exponentieel. Om aan deze behoefte te voldoen bouwt LEAP24 op bedrijventerreinen en strategische stadslocaties een netwerk van snellaadstations.

Sinds hun oprichting in 2021 hebben oprichters Pelle Schlichting en Ferry Bosgra één duidelijk doel voor ogen: de transitie naar schone mobiliteit zo eenvoudig mogelijk maken. “We proberen een stabiel laadnetwerk te realiseren, zodat ondernemingen op elk moment laadzekerheid hebben”, vertelt Schlichting. “Onze ambitie is om het basisnetwerk voor laadstations in heel Noordwest-Europa te verzorgen.” Recent opende LEAP24 hun eerste locatie in Duitsland en binnenkort volgt Groot-Brittannië.

Vlijmscherp tarief

Het tarief van 0,48 euro exclusief BTW per kWh voor snelladen op alle Nederlandse locaties is al een geweldige deal. Voor vaste klanten en grootverbruikers heeft LEAP24 de partnerpas. Met deze laadpas ontvangen klanten 24 procent korting op elke laadsessie, wat neerkomt op slechts 37 cent exclusief BTW per kWh.

Daarnaast levert LEAP24 ook maatwerk en persoonlijke begeleiding, om ervoor te zorgen dat de laadervaring perfect aansluit bij de bedrijfsbehoeften. Hun transparante facturatie zonder verborgen kosten geeft volledige controle over de laadkosten. Bovendien krijgen klanten toegang tot meer dan 500.000 openbare laadpunten in heel Europa en biedt LEAP24 advies om de elektrische vloot te optimaliseren.

Schlichting merkt op dat LEAP24 veel terugkerende klanten heeft. Dit zijn volgens hem vaak bedrijven die wachten op verzwaring van van de netaansluiting of slechts een deel van hun vloot op het eigen terrein kunnen opladen. “We ondersteunen de total costs of ownership van het voertuig”, aldus Schlichting. “Niet alleen in gemak, maar ook in de prijszetting.”

Ruime opzet

De snellaadstations zijn ruim opgezet, waardoor ze geschikt zijn voor alle formaten bestel en vrachtauto’s. “Bijna niemand kan honderd procent van het eigen wagenpark opladen op het eigen bedrijfsterrein. Bedrijven hebben verschillende uitgangspunten, zoals beperkte parkeerplekken of de noodzaak van een zwaardere netaansluiting. In al die gevallen is het openbaar aanvullen van de laadbehoefte essentieel. Daar hebben wij onze locaties voor gemaakt.”

LEAP24 ziet vaak verrassende toepassingen van hun snellaadstations. “We worden vaak gebruikt voor voertuigen die dubbele shifts maken. Die laden ’s nachts bij het eigen bedrijf en rond de lunch bij ons, zodat ze de tweede dienst kunnen voltooien. Het is een efficiente manier om voertuigen optimaal in te zetten en kosten te verlagen.”

Tot slot is Schlichting optimistisch over de laadpaalinfrastructuur voor emissieloze stadslogistiek. “We hebben nog zo’n 3,5 jaar de tijd. LEAP24 bouwt één snellaadstation per maand in Nederland en waar nodig werken we met batterijen.”

Onderwerpen: ,

Auteur: LEAP24

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.