Nieuwe mogelijkheden

Uber toont chauffeurs van tevoren ritopbrengst

Uber-upfront-fares
Uiterlijk Upfront Fares. Foto: Uber

Uber heeft meerdere nieuwe functies voor chauffeurs uitgebracht in hun app. Zo kunnen chauffeurs via Upfront Fares voortaan de eindbestemming en de opbrengsten van een rit zien, nog voordat ze de trip hebben geaccepteerd.

‘Ons nieuwe reisverzoekscherm maakt het voor chauffeurs gemakkelijker om te beslissen of een rit hun tijd en moeite waard is door vooraf alle details te verstrekken, inclusief precies hoeveel ze zullen verdienen en waar ze naartoe gaan’, schrijft CEO Dara Khosrowshahi op de website van Uber.

Trip Radar

Naast de verdere uitrol van Upfront Fares, heeft Uber ook de functie genaamd ‘Trip Radar’ aangekondigd. Deze nieuwe functie maakt het voor chauffeurs mogelijk een lijst van ritten bij hun in de buurt te zien. ‘Chauffeurs krijgen nog steeds individuele reisverzoeken zoals voorheen, maar met Trip Radar hebben ze de mogelijkheid om een ​​andere reis te kiezen die mogelijk beter voor hen werkt’, aldus Uber.

Zowel Upfront Fares als Trip Radar worden de komende maanden in Amerika verder uitgebreid.

Lees ook:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

5 reacties op “Uber toont chauffeurs van tevoren ritopbrengst”

Marcel Looijschelder|02.08.22|17:46

Weer een prachtig stukje reclame voor Uber. Capeau Taxipro 👏🫣

Dennis Sleeswijk|04.08.22|00:37

Het gebrek van deze gegevens maakte mij eerder dat ik geen zzp’er was maar meer in loondienst bij Uber. Ik kon voor het ophalen van m’n eigen klanten niet inschatten of ik een rit aanbod kon accepteren omdat we niet wisten waar de rit zou eindigen. Of je nu wel of niet van Uber houdt, dit is een stap richting de zelfstandige rijders.

Ali Ates|04.08.22|16:16

Mooi update ,nu kunnen ze nog meer ritjes weigeren.

Pieter van Kampen|04.08.22|19:04

Dennis als je voor een gewone centrale rijdt als zzp’er dan weet je ook niet waar de rit naar toe gaat .het is allemaal hetzelfde

Ali Ates|04.08.22|23:44

Pieter ,Dennis is een taxionderneming die is geboren met de platform appe.
Die weet niet anders ,trouwens een straat taxionderneming is openbaren vervoer je mag niet eens een ritje kiezen of weigeren.

Maar ja binnenkort bestaat er toch geen platform taxi centrale’s voor
eigen rijders.
Dank zij de FNV wordt alle maal loondienst chauffeurs met minimumloon.

Uber toont chauffeurs van tevoren ritopbrengst | TaxiPro
Nieuwe mogelijkheden

Uber toont chauffeurs van tevoren ritopbrengst

Uber-upfront-fares
Uiterlijk Upfront Fares. Foto: Uber

Uber heeft meerdere nieuwe functies voor chauffeurs uitgebracht in hun app. Zo kunnen chauffeurs via Upfront Fares voortaan de eindbestemming en de opbrengsten van een rit zien, nog voordat ze de trip hebben geaccepteerd.

‘Ons nieuwe reisverzoekscherm maakt het voor chauffeurs gemakkelijker om te beslissen of een rit hun tijd en moeite waard is door vooraf alle details te verstrekken, inclusief precies hoeveel ze zullen verdienen en waar ze naartoe gaan’, schrijft CEO Dara Khosrowshahi op de website van Uber.

Trip Radar

Naast de verdere uitrol van Upfront Fares, heeft Uber ook de functie genaamd ‘Trip Radar’ aangekondigd. Deze nieuwe functie maakt het voor chauffeurs mogelijk een lijst van ritten bij hun in de buurt te zien. ‘Chauffeurs krijgen nog steeds individuele reisverzoeken zoals voorheen, maar met Trip Radar hebben ze de mogelijkheid om een ​​andere reis te kiezen die mogelijk beter voor hen werkt’, aldus Uber.

Zowel Upfront Fares als Trip Radar worden de komende maanden in Amerika verder uitgebreid.

Lees ook:

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

5 reacties op “Uber toont chauffeurs van tevoren ritopbrengst”

Marcel Looijschelder|02.08.22|17:46

Weer een prachtig stukje reclame voor Uber. Capeau Taxipro 👏🫣

Dennis Sleeswijk|04.08.22|00:37

Het gebrek van deze gegevens maakte mij eerder dat ik geen zzp’er was maar meer in loondienst bij Uber. Ik kon voor het ophalen van m’n eigen klanten niet inschatten of ik een rit aanbod kon accepteren omdat we niet wisten waar de rit zou eindigen. Of je nu wel of niet van Uber houdt, dit is een stap richting de zelfstandige rijders.

Ali Ates|04.08.22|16:16

Mooi update ,nu kunnen ze nog meer ritjes weigeren.

Pieter van Kampen|04.08.22|19:04

Dennis als je voor een gewone centrale rijdt als zzp’er dan weet je ook niet waar de rit naar toe gaat .het is allemaal hetzelfde

Ali Ates|04.08.22|23:44

Pieter ,Dennis is een taxionderneming die is geboren met de platform appe.
Die weet niet anders ,trouwens een straat taxionderneming is openbaren vervoer je mag niet eens een ritje kiezen of weigeren.

Maar ja binnenkort bestaat er toch geen platform taxi centrale’s voor
eigen rijders.
Dank zij de FNV wordt alle maal loondienst chauffeurs met minimumloon.