Aanbesteding

Zoetermeer besteedt leerlingen- en jeugdhulpvervoer aan

Zoetermeer
Foto ter illustratie. Foto: Shutterstock/Menno van der Haven

Zoetermeer zet het leerlingen- en jeugdhulpvervoer in de markt. Dat laat de gemeente weten via TenderNed. De opdracht betreft het vervoer van in totaal 340 kinderen: 251 vallen onder het leerlingenvervoer en 89 onder het jeugdhulpvervoer. 

De opdracht bestaat uit de volledige uitvoering van het vervoer. “De contractant verzorgt zowel de planning, registratie, klachtafhandeling, het verschaffen van informatie aan ouders, verzorgers en de gemeente, als de uitvoering van het vervoer”, legt de gemeente uit.

Tijdens de aanbestedingsprocedure wordt voor 60 procent gekeken naar kwaliteit. Onder meer de communicatie, klachtafhandeling, klantbeleving, implementatie en duurzaamheid spelen hierbij een belangrijke rol. De prijs weegt voor 40 procent mee.

De opdracht heeft een initiële looptijd van twee jaar en kan met twee jaar worden verlengd. De totale waarde van de opdracht ligt op 7,2 miljoen euro. Vervoersbedrijven hebben nog veertig dagen, tot 23 april, de tijd om zich op deze opdracht in te schrijven.

Lees ook:

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.

Zoetermeer besteedt leerlingen- en jeugdhulpvervoer aan | TaxiPro
Aanbesteding

Zoetermeer besteedt leerlingen- en jeugdhulpvervoer aan

Zoetermeer
Foto ter illustratie. Foto: Shutterstock/Menno van der Haven

Zoetermeer zet het leerlingen- en jeugdhulpvervoer in de markt. Dat laat de gemeente weten via TenderNed. De opdracht betreft het vervoer van in totaal 340 kinderen: 251 vallen onder het leerlingenvervoer en 89 onder het jeugdhulpvervoer. 

De opdracht bestaat uit de volledige uitvoering van het vervoer. “De contractant verzorgt zowel de planning, registratie, klachtafhandeling, het verschaffen van informatie aan ouders, verzorgers en de gemeente, als de uitvoering van het vervoer”, legt de gemeente uit.

Tijdens de aanbestedingsprocedure wordt voor 60 procent gekeken naar kwaliteit. Onder meer de communicatie, klachtafhandeling, klantbeleving, implementatie en duurzaamheid spelen hierbij een belangrijke rol. De prijs weegt voor 40 procent mee.

De opdracht heeft een initiële looptijd van twee jaar en kan met twee jaar worden verlengd. De totale waarde van de opdracht ligt op 7,2 miljoen euro. Vervoersbedrijven hebben nog veertig dagen, tot 23 april, de tijd om zich op deze opdracht in te schrijven.

Lees ook:

Auteur: Olivier Smits

Olivier Smits is de vaste redacteur van TaxiPro.

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.