Kwaliteit Regiotaxi Nieuwegein is flink verbeterd

passagier, taxi

NIEUWEGEIN – De regiotaxi in Nieuwegein heeft ondanks een forse toename van het aantal ritten de tweede helft van vorig jaar beduidend beter gescoord. Het vervoer in deze regio wordt verzorgd door Taxi Verbree.

In haar rapportage meldt de gemeente dat er meer ritten op tijd worden gereden. In de eerste helft van 2009 was dit nog 87,8 procent van de ritten. In de tweede helft was dit gestegen naar 94,5 procent van de ritten.

Ook is het aantal klachten in de tweede helft van 2009 gedaald van 3,8 per duizend ritten naar 1,9 klachten. De gemeente stelt dan ook dat de verbeteringsmaatregelen die door het bedrijf zijn uitgevoerd een positief effect hebben gehad.

In 2009 lag het gemiddelde aantal ritten per maand, dat met de Regiotaxi werd gemaakt nog op 2200, in mei van dit jaar was dit gestegen tot gemiddeld 3400 ritten per maand.

Het vervoer van cliënten van en naar zorginstellingen vraagt, volgens de rapportage, soms nog wel extra aandacht. Ook is nog onderzoek gedaan naar de tevredenheid onder de Nieuwegeinse cliënten van de Regiotaxi. 97 procent is tevreden over de behulpzaamheid en de begeleiding door de chauffeurs. Over het rijgedrag is 93 procent tevreden.

Als rapportcijfer geven de cliënten de regiotaxi een 7,4.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

1 reactie op “Kwaliteit Regiotaxi Nieuwegein is flink verbeterd”

nachttax|29.07.10|10:49

Goed zo, Taxi Verbree.
Een hele verbetering dus.
XJcs

Kwaliteit Regiotaxi Nieuwegein is flink verbeterd | TaxiPro

Kwaliteit Regiotaxi Nieuwegein is flink verbeterd

passagier, taxi

NIEUWEGEIN – De regiotaxi in Nieuwegein heeft ondanks een forse toename van het aantal ritten de tweede helft van vorig jaar beduidend beter gescoord. Het vervoer in deze regio wordt verzorgd door Taxi Verbree.

In haar rapportage meldt de gemeente dat er meer ritten op tijd worden gereden. In de eerste helft van 2009 was dit nog 87,8 procent van de ritten. In de tweede helft was dit gestegen naar 94,5 procent van de ritten.

Ook is het aantal klachten in de tweede helft van 2009 gedaald van 3,8 per duizend ritten naar 1,9 klachten. De gemeente stelt dan ook dat de verbeteringsmaatregelen die door het bedrijf zijn uitgevoerd een positief effect hebben gehad.

In 2009 lag het gemiddelde aantal ritten per maand, dat met de Regiotaxi werd gemaakt nog op 2200, in mei van dit jaar was dit gestegen tot gemiddeld 3400 ritten per maand.

Het vervoer van cliënten van en naar zorginstellingen vraagt, volgens de rapportage, soms nog wel extra aandacht. Ook is nog onderzoek gedaan naar de tevredenheid onder de Nieuwegeinse cliënten van de Regiotaxi. 97 procent is tevreden over de behulpzaamheid en de begeleiding door de chauffeurs. Over het rijgedrag is 93 procent tevreden.

Als rapportcijfer geven de cliënten de regiotaxi een 7,4.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Word nu TaxiPro Premium abonnee en krijg toegang tot alle vakinformatie over de taxibranche en het zorgvervoer. Daarnaast ontvangt u korting op onze taxi evenementen.

Abonneren

Auteur: Bart Pals

1 reactie op “Kwaliteit Regiotaxi Nieuwegein is flink verbeterd”

nachttax|29.07.10|10:49

Goed zo, Taxi Verbree.
Een hele verbetering dus.
XJcs