Callcenter Connexxion Taxi wint innovatieprijs
IJSSELMUIDEN – Het Nationaal Contact Center (NCC) van Connexxion Taxi Services in IJsselmuiden is op het gebied van innovatie het beste callcenter van Nederland. Dat bleek afgelopen week in Utrecht, waar de prestigieuze Nationale Contact Center Awards werden uitgereikt.
De 350 medewerkers van het NCC in IJsselmuiden verzorgen de boekingen voor ruim veertig taxicontracten, waaronder Valys en tal van regio- en ov-taxi’s. Per jaar komen er op het callcenter vijf miljoen telefoontjes binnen van reizigers, die een taxi willen bestellen.
De jury was van oordeel dat Connexxion Taxi Services, een betrekkelijke nieuwkomer in de branche, een geweldige prestatie heeft verricht door allereerst voor drie onderdelen te worden genomineerd (de HRM, Customer Expercience en Innovation Award) en vervolgens ook nog eens de Innovation Award in de wacht te slepen.
Innovation Award
De Innovation Award werd gewonnen omdat Connexxion Taxi Services op een bijzondere manier technologieën koppelt, waardoor de medewerkers van het call center constant online voorzien worden van relevante informatie, aldus de jury.
Erik Hogebrug, manager van het NCC, reageert trots: “Wij deden dit jaar voor het eerst mee en de concurrentie van tal van gerenommeerde ondernemingen was bijzonder groot. Als je ondanks dat wint, is dat een geweldige erkenning voor de kwaliteit van ons Nationaal Contact Center. Iets om heel erg trots op te zijn”.
De awards worden elk jaar uitgereikt. Andere bedrijven, die meedongen waren onder meer het pensioenfonds PGGM, ING, Bol.com, NUON, Heineken en Aegon.
Ik heb een e-mail gestuurd aan ctscallcentre@connexxion.nl maar krijg dat terug. Ik had dit adres telefonisch doorgekregen van Valys. Wat heb ik fout gedaan? Ik zal u, na ontvanggst van uw reactie en de juiste schrijfwijze van het e-mail adres, de mail opnieuw toezenden.
hartelijke groeten
Hans Schilderman